Lis termékek
A Lisciani egy világméretű oktatási vállalat , amely több mint 30 éve tervez, fejleszt és gyárt olyan játékeszközöket, amelyek képesek jobbá tenni a gyermekek és a családok életét. A Lisciani a gyermekkori tanulási stratégiákkal foglalkozó kutatóközpont is .
A cég játékai a gyermek teljes fejlődési ívét lefedik, az élet első hónapjaitól egészen a serdülőkor küszöbéig elkísérik, konkrét és erősen formáló javaslatokkal. Idővel a vállalati márkáknak sikerült vezető szerepet szerezniük a játék világpiacán. A siker titka az alkalmazott oktatási stratégiák sajátosságában, a játékok minőségében és a szokatlan innovációs képességben rejlik minden termékkategóriában.
A cég az európai körképben egyedülálló szerkesztői háttérrel rendelkezik, mert pedagógiai és oktatási kiadóként született .
Giuseppe Lisciani, a cég történeti alapítója nemzetközi szintű egyetemi kutató volt, és hozzájárult a pedagógia tudományként való megerősítéséhez. Ez az exkluzív know-how lehetővé tette a vállalat számára, hogy idővel saját, rendkívül hatékony tanítási módszert alakítson ki, amelyet ma már világszerte elismernek és értékelnek.
Az oktatási módszerek kutatásának innovációja soha nem állt meg, és ma is minden játék igazi motorja. Emiatt Liscianiról beszélni azt jelenti, hogy az olasz oktatójáték történetéről beszélünk .
A csoport olyan sikeres történelmi márkák tulajdonosa, mint a Carotina , az I'm a Genius , a Ludoteca és a Hi-Tech Educativo , valamint az újabb fiatal Crazy Science , a Giocare Educare Montessori és a Kids Love Monsters . A gyerekek szeretik, a hatékony és szórakoztató tanulás igazi ikonjaivá váltak, és kísérik a családokat gyermekeik növekedésének és oktatási fejlődésének folyamatában . A társaság a gyermekek által leginkább kedvelt karakterek engedélyese is, köztük: Barbie, Peppa Pig, Bing, Mása és a Medve, valamint számos Walt Disney karakter.
A szerzett tapasztalatoknak köszönhetően a Lisciani Csoport napi szinten alkalmazza know-how-ját a magas szintű oktatási termékek és a magas hozzáadott értékű tartalom tervezésében és létrehozásában , a különböző pedagógiai irányzatok elmélyítésében és innovatív tanulási eszközök ajánlásában.
A csoport vezető szerepet tölt be Olaszországban a gyermekek és fiatalok számára készült csúcstechnológiák terén az oktatási Hi Tech termékcsalád révén, amely a szabadalmaztatott oktatási programoknak köszönhetően szórakoztató és biztonságos módon irányítja a kicsiket az új digitális technológiák felfedezésére.
Az ismert amerikai szociológus, Marshall McLuhan szerint „azok, akik különbséget tesznek a szórakozás és az oktatás között, nem biztos, hogy tudják, hogy az oktatásnak szórakoztatónak kell lennie, a szórakozásnak pedig oktatónak kell lennie”, és valójában a Lisciani termékek célja a játékon keresztüli tanulás, vagy inkább az edutainment ösztönzése: tanulás. miközben szórakozik .
A Lisciani játékok az egész család életminőségét javítják azáltal, hogy lehetőséget kínálnak az összejövetelre és a játékos pillanatokban való interakcióra, de a gyermekek és felnőttek növekedésére is. A pedagógiai és didaktikai kutatások és tanulmányok kimutatták, hogy a fejlődési korban elért teljesítmény javítása az egyik előfeltétele a gyermekek jövőbeli jó életminőségének.
AzAz Olaszországban gyártott termék erős vevőorientáltsága , valamint a környezet és biztonság iránti kifejezett érzékenység garantálja az első szintű ellenőrzést, és fontos tényező ügyfeleink hűségében.
Végül a csoport javaslatai a tanulás garanciája is : megalapozzák a képességek fejlesztését, de biztosítják a gyermek pszichofizikai és kapcsolati fejlődését is a jólét, a szociabilitás és a harmonikus növekedés szempontjából; Emiatt a Lisciani Csoport termékei a " Legjobb oktatási terméknek" számítanak .
Egy oktató játék fejlesztése olyan, mintha egy utazásra indulnánk. És minden önbecsülésnek örvendő utazáshoz mindig van egy térkép, amelyre érdemes tájékozódni. Térképünk a Nevelési Értéktáblázat, a szülők és pedagógusok értékes eszköze, amellyel analitikusan írjuk le az intelligenciafejlesztés területeit, jelezve az egyes játékokban rejlő oktatási potenciált, kiemelve a legnagyobb fejlesztést igénylő tapasztalati területeket.